Shop Mobile More Submit  Join Login
daily dose of stupid and obvious by nebezial daily dose of stupid and obvious by nebezial
stupid joke-chack!
obvious-check!

my work here is done! XD
Add a Comment:
 
:iconthausgt:
thausgt Featured By Owner 15 hours ago
I'm sure that even Earth's Mightiest Heroes have to blow off steam somehow. And Supes is such a perfect straight-man for so very many jokes... If he weren't having so much fun with the Bat, I'm sure that the Joker would take frequent trips to Metropolis...
Reply
:iconmasaruten:
masaruten Featured By Owner Mar 20, 2015
It's funny cause I can see GL pulling a stunt like that. Though he'd never admit to Batman suggesting it.
Reply
:icontheultimategravoid:
TheUltimateGravoid Featured By Owner Mar 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Alter Schwede, das is hart :rofl:
Reply
:icondominiquemarie02:
dominiquemarie02 Featured By Owner Mar 16, 2015  New member Student Artist
so funny awesome
I am a dummy! 
Reply
:iconphenometron:
Phenometron Featured By Owner Mar 13, 2015
That was hilarious. :)
Reply
:icondthorin:
Dthorin Featured By Owner Mar 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
i'm quiet honestly surprised this never happened in the comics 
Reply
:iconphoenixdragongod:
phoenixdragongod Featured By Owner Mar 12, 2015
What a dick lol
Reply
:iconjoe-royalblood:
JOE-ROYALBLOOD Featured By Owner Mar 12, 2015  Student Digital Artist
you made my morning lol good quick laugh, health for the soul :) 
Reply
:icondavcop69:
davcop69 Featured By Owner Mar 12, 2015  New member Hobbyist General Artist
:D i love it
Reply
:iconxelianthought:
xelianthought Featured By Owner Mar 10, 2015
HAH!
Reply
:iconbbb35:
bbb35 Featured By Owner Mar 8, 2015
:lmao: Still funny!
Reply
:iconbillieh01:
BillieH01 Featured By Owner Mar 3, 2015  Hobbyist General Artist
they are only human sups be kind :D
Reply
:iconscaredya:
scaredya Featured By Owner Feb 28, 2015  New member Hobbyist Photographer
rofl 
Reply
:iconfinchtw:
Finchtw Featured By Owner Feb 28, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
this is probably the funniest one ever!
Reply
:iconshikakun217:
Shikakun217 Featured By Owner Feb 26, 2015
His face is PRICELESS.
Reply
:iconesotericjahau:
EsotericJahau Featured By Owner Feb 26, 2015  New member Student Interface Designer
=P (Razz) :D (Big Grin) 
Reply
:icontimmcjimfrompl:
TimMcJimFromPl Featured By Owner Feb 13, 2015
:rofl: Yeah...
Reply
:iconswitch18cheshirecat:
Switch18CheshireCat Featured By Owner Feb 10, 2015
lol Grey Kitten-Lmfao friendly 
Reply
:iconignaflame:
Ignaflame Featured By Owner Feb 8, 2015
Hahahahahhahahhaha this is hilarious!!!!!!!!
Reply
:iconlooking4work:
Looking4Work Featured By Owner Feb 8, 2015
Annnd then Superman reaches out and snaps his ring into lots of little pieces.
Reply
:iconlord-typhon:
Lord-Typhon Featured By Owner Feb 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
Pure win.
Reply
:iconmandojetii:
MandoJetii Featured By Owner Jan 27, 2015
lol
Reply
:iconmijen68:
mijen68 Featured By Owner Jan 27, 2015
I love this. I wish DC writers would show this kind of dark humor for Batman.
Reply
:icondicetry:
DiceTry Featured By Owner Jan 24, 2015  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconohkey-freeflyer:
OhKey-FreeFlyer Featured By Owner Jan 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
AHAHA -snort- awesome.
Reply
:iconremusmdh:
Remusmdh Featured By Owner Jan 18, 2015  Hobbyist Writer
OMG, ahahahaahaha   So it isn't just bored normal men who pull stupid jokes to help pass the time in that ever so boring lull between "actions" lol
Reply
:iconkb7rky:
kb7rky Featured By Owner Jan 14, 2015
And, later that night, Hal found his bunk re-done in Hello Kitty stuff :D
Reply
:icondoctorwholovesthe80s:
I would SO buy that comic!
Reply
:iconkb7rky:
kb7rky Featured By Owner Jan 29, 2015
:D (Big Grin) 
Reply
:icontanice001:
Tanice001 Featured By Owner Jan 14, 2015
TV 
Reply
:iconaretapf:
aretapf Featured By Owner Jan 13, 2015
hahahah Loved that!
Reply
:iconalexdemian:
AlexDemian Featured By Owner Jan 13, 2015  Professional Digital Artist
Awesome faces!
Reply
:iconsokidan:
Sokidan Featured By Owner Jan 10, 2015
Hahaha love it
Reply
:iconwingatesc:
Wingatesc Featured By Owner Jan 3, 2015  Student General Artist
HA hA ! I'm sure they are having fun that way between the pabels ! =D Good laugh thx !
Reply
:iconbansheebender:
BansheeBender Featured By Owner Jan 1, 2015  Student Digital Artist
and that's why they didn't want him in the Justice League
Reply
:iconhatersbetrippin750:
Hatersbetrippin750 Featured By Owner Dec 31, 2014  New member Hobbyist Writer
Just made my day
Reply
:iconfukkgvhnkl:
fukkgvhnkl Featured By Owner Dec 31, 2014
Hahaha!! Made my day!
Reply
:iconjulianwuzhere:
julianwuzhere Featured By Owner Dec 30, 2014  Hobbyist General Artist
ha 
Reply
:iconnomohakon:
nomohakon Featured By Owner Dec 30, 2014
This is briliant!
Reply
:iconswmlpfan:
SWMLPFan Featured By Owner Dec 30, 2014
LOL!!!! HOW AMAZING!!! :D :D :D
Reply
:iconcheshirerex:
CheshireRex Featured By Owner Dec 28, 2014
I love how much of a troll you make Batman.
Reply
:icontoxic-rogue:
Toxic-rogue Featured By Owner Dec 28, 2014  Hobbyist Artist
Very clever
Reply
:iconcouy-chan:
Couy-Chan Featured By Owner Dec 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
nto the dirt! :rofl:
Reply
:iconcouy-chan:
Couy-Chan Featured By Owner Dec 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ooh Batsy -- Supes is coming for you! Right he's done pounding Hal i
Reply
:icongrapeshotmemory:
grapeshotmemory Featured By Owner Dec 22, 2014
I think that would be a perfect rite of passage for new human Green Lanterns. Freak out Superman with fake Kryptonite.
Reply
:iconeboy4190:
Eboy4190 Featured By Owner Dec 22, 2014
He would XD 
Reply
:icon666underworld666:
666Underworld666 Featured By Owner Dec 17, 2014
That was a really well-thought joke XD
Reply
:iconintellectual-soldier:
Intellectual-Soldier Featured By Owner Dec 15, 2014  Student General Artist
Magnificent!!... Simply Magnificent!!!
Reply
:iconatleastimalive:
AtLeastimalive Featured By Owner Dec 14, 2014
lol xDD ...  nice artwork :D (Big Grin) 
Reply
:iconbigkb:
bigkb Featured By Owner Dec 10, 2014
This just made my day!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 1, 2014
Image Size
357 KB
Resolution
1000×1726
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
375,118 (246 today)
Favourites
19,019 (who?)
Comments
1,350
Downloads
1,754
×